rider-banner-icon
     
  • Continental
  • Fast Food
  • Pasta
  • Pakistani
  • Biryani

Karachi Fried Chicken

CLOSED
Rating 4.5 out of 5 stars, 500+ reviews
House 99x8+9c Near Noor M.High School road Hyd.
Fatima19/04/2026Puri Boht Zabrdast hai Masha'Allah Or Halwa b bht tasty hai Thanks.❤️
Areeba23/05/2026biryani bht bht he achi hy recommended hy price bhi thk hy
Abid19/05/2026Good biryani, keep the taste consistent!
Binte17/05/2026it was delicious n fresh
Yousra04/05/2026Achaar bht zabrds hai mza ahhhh gya
Kashan02/05/2026The best
Kashan02/05/2026Chae ki quantity kam hai or puri bht karak ho gai hai aaj isko normal rakhen plz apki quality bht achi hai or taste kamal ka hai isko hamesha aise hi rakhiye ga 👍🏻
Yousra29/04/2026Osm
Shanza26/04/2026shyad matka biryani name se apka page hai na yeh mujhe test krne k bd pata chala same biryani same test v Good maza agaya❤️
Syed24/04/2026Bohat achi thi biryani bs oil thora ziyada tha
Fatima21/04/2026Puri or cholay bht tasty thay 💖 chaiye me sugar kum thi
Laddu16/04/2026puri Or Salan bbht maze ka he Chai improve hugi bs Baki best puri taste bht vip he Purana School ka taste yad Agya
hamza30/03/2026Best biryani plz order back 🩷🩷
Ikhlaque08/02/2026Vegetable Roll Ke Sath, Agr Ap Roll Mein Salad K Sath Fries Bhi Add Kre Tou Kafi Acha Taste Phir Hota Hy , Esa Mirchi 360 Waly Apny Veggie Roll Mein Kerry Hy Bahly Phir Roll Ki Price Barha De ☺️
nimra31/01/2026best
Hadiqa07/12/2025Best sindhi biryani just Wow 10/10 but quantity ko thora bhtr kre Allah pak barkat dy
Urooj16/09/2025y deal q khtm krdi Apne reasonable price m bht achi thi ham Employees k Liye specially .. plz again Lgayen y deal . I've much more Customers for u
Abdul11/10/2025awesome tasre
Maher09/10/2025Khana bhut mazy ka tha 🥰
zohra01/05/2026bryani was good ❤️ and instruction was fully applied thnku but i think they should add more masala in their bryani flhl dry lgrhi thi bs oil wale rice
Zainab28/04/2026biryani was really good but the veg roll is 0/10 like veg roll me bs onion and cucumbers 🤷
Pir14/04/2026puri thandi thi bohat magar chola bhatreen
Ali25/06/2026Average test.!
Meesam22/09/2025Raita zyada namkeen tha namak extra i think baqi overall good👍
Muskan30/04/2026pehle acha thi deal is bar to halwa kacha bejha tha halwa pura pani pani tha or puri ki size bhi chhoti kardi Apne.
Muzammil20/04/2026puri vip thi lekin chole me maza nhi tha halwa bhi shi tha lekin cholo me kam kro
Khamisa05/08/2026was good
Ambreen14/12/2025tatstes good but very expensive and kabab is daal ka not shami....chawal tow ziyada de dia keren... baqi over all zaiqa sahi hay...
Zehra30/10/2025cricket deal achi th Jo hatadi Woh wapis lai is bar biryani main mirche boht th aur quantity boht Kam th
Mano20/10/2025taste was good 😊 but quantity Kam hai
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday20:3024:00