Railway road Gujrat
Near Bashir hospital decent street 2 House Number 3 GujratSaqlain27/08/2026food was super tasty highly recommended
Hooran27/08/2026rolls aur samosas buhat yummy thay
Muhammad27/08/2026best chiz ha
Moteeb26/08/2026taste acha ha. but kindly quantity to mention kren kitny pieces hn
Muhammad26/08/2026very good taste
Aiza24/08/2026NOW MY MOST FAVOURITE SHOP EVER!!
Aiza24/08/2026Api bauht mazy k samosiyan thi BAUHT BAUHT ZADA MAZY K! those fully mashed potatoes Uffffff! everyone must tryyy inki samosiyan!! it's tooo good!! Belly b full hogyaa thaa! 🎀
Usama23/08/2026mashAllah really good taste
Abdur23/08/2026Amazing food, Really tasty, Love to eat
Warraich22/08/2026aloo tikki aur paratha ki filling dono day first ki trha nai thi. disappointed
Luqman20/08/2026 very nice 👍 fabulous 😍
Sheraz19/08/2026cheapest price mein very expensive taste
Hashim18/08/2026Aloo ka paratha bohot acha tha spices bohot munasib hain keun k sab bohot spicy food pasand nahi kartay bas chatni saari girr gayi thi shopper mai next bas ap box ko tape laga kar bhejain 😊😊
Warraich18/08/2026excellent packing with great food. Allah apke business Mai mazeed Barkat atta farmaye ameen
Raja13/08/2026I ordered there spring rolls wonderful taste 🤤 and also with free delivery but only thing I note that on menu they write 15 rolls for 250 rupees but I receive only 10
Raja13/08/2026On menu they write 15 rolls for 250 rs but I receive only 10 so next time send 15 ok but there taste was so wonderful
Ch11/08/2026biryani boht mzy ki thi myra first experience tha boht acha raha
Saqib11/08/2026raat k is time takreban 2 bje order kia regular burger ka aor is time itna fresh aor tasty.realy very fresh and tasty....will order again
Jabar08/08/2026I recived my order boht mazy ka khana tha itni kam price Mai itni achi quantiity or quality sb kuch fresh tha or boht acha tha appreciated 👍
Warraich05/08/2026perfect food. specially the quality of food is excellent. Allah apke business Mai barkat atta farmaye
huma21/08/2026biryani mazy ke the kabab ka b sath maza ayia but rice ke quantity thori ziyada hni chiye aur next time chicken fry waqt head cover rkhiya ga please
Mahnoor21/08/2026too yummy 😋
Ahmed19/08/2026Food was good but you have written 22samosi i get only 10 to 12
Maan18/08/2026apka food bht hi acha ha or hygiene be ha ye mera 2sra order ta apki shop sy ma reviews ni dyti but apka food bht acha ta biryani be bht achior fresh ti bus spicy ni ti spegitti ki quantity bht kam t
SMS17/08/2026macronies ki quntity bohut kam thi ur chat may thori khatas honi chhahiya
Maryam15/08/2026ap ney picture zinger burger ki lagau Ka bejh regular burger rahe hain
Nazim31/08/2026very bad not recommended also quantity very less
Jannat21/08/2026itni buried biryani thi bas eh chicken ha piece aur ek kabab
Kalsoom14/08/2026quantity bht Kam thi chana chaat mein na piyaz thy na tomato NAHI hi green chilli
Malaika14/08/2026Biryani k rice aisy hen jaisy kitchrii pki Hoti hai completely mesh... taste b khas nhi hai just spicy nothing flavourful.. waste of money and time
Monday00:0002:45
Monday13:1024:00
Tuesday00:0002:47
Tuesday13:3023:15
Wednesday00:0003:00
Wednesday13:2024:00
Thursday00:0002:50
Thursday13:2224:00
Friday00:0503:00
Friday12:0024:00
Saturday00:0002:30
Saturday13:3523:00
Sunday00:0003:20
Sunday10:3223:45